Berenfeest 2022 - inschrijving touwtrekken
Tijdens het Berenfeest op 16 oktober organiseren we het kampioenschap touwtrekken. Een ploeg bestaat uit 6 deelnemers en kan optioneel aangevuld worden met een coach. Voor de volwassenen start de wedstrijd om 13u. De jongerencompetitie start om 14u. Deelname aan de competitie is gratis. Alle deelnemers dienen wel te beschikken over een geldig toegangsbewijs tot het Berenfeest. Inkom kost 7,5 € per volwassene en is gratis voor jongeren tot 16 jaar of leden van een jeugdvereniging die in groepsverband naar het Berenfeest komen.

Het winnende team in elke categorie ontvangt een geheel verzorgde barbecue voor 15 personen. Jullie zorgen voor het gezelschap, de plaats en de drank. De leden van Kiwanis Pelt verzorgen het eten en de bediening.

Sign in to Google to save your progress. Learn more
In welke categorie wil je inschrijven ? *
Wat is de naam van jouw team? *
Hoe heet de kapitein van jullie ploeg?
Op welk GSM-nr kunnen we jullie team bereiken tijdens het evenement
A copy of your responses will be emailed to the address you provided.
Submit
Clear form
Never submit passwords through Google Forms.
reCAPTCHA
This content is neither created nor endorsed by Google. Report Abuse - Terms of Service - Privacy Policy